torsdag 17 oktober 2013

Lycka är en funktionströja som är lime

Så blev man glad till slut efter några dagars hängighet! Ett litet vitt paket med mjukt färggrant innehåll anlände genom brevinkastet idag!:)

Från en kanonhelg och ett Hässelbylopp som gick på räls, åkte jag på årets första bakslag. 
Inte så konstigt kanske efter ett himla snörvlande och nysande från folk o fä på tunnelbana/pendeltåg. Armbågstricket som skydd för snuveriets spridning verkar inte vara vidare värst spritt. Men ok, jag får väl/måste hålla mig lugn ett tag. 
Men det är ju lättare sagt än gjort! Vill ju springa o träna nu, har inte tid med det här!!!
Det blir total kapitulation när man känner sig lite småfebrig o bihåletung i pannan. 
Lite inhandling av diverse grejer på hälsokosten efter jobbet idag o sen får det bli vila o sömn. 

Nu ska jag ladda mentalt för TSM-runoffen och vara glad för min nya LIME-gröna(vad annars;) funktionströja!!! Lime e livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar