måndag 12 augusti 2013

Midnattsloppet sub45?!

Ja då var det här med att försöka komma under 45 min på lördag, eller som man säger sub45(lite coolare;-) 
Ingen match eller?! Jo, man måste ju springa så in i h-e fort fr början till slut. Men jag som vill titta på publiken o se ifall man känner nån, hinner ju inte med det, om man jagar tider. Så nu säger jag till alla att jag ska ta det lugnt, men innerst inne vet jag att i startfållan, med den neonlimegröna tröjan på mig, kommer adrenalinrushen farande med full kraft vid startskottet.   
Ja vi får se vad som händer på lördag om det blir sub eller blubb 45:-) Om inte annat så får man väl se till att springa coolt med jubileumsmaranäsduken på huvudet. 
Ses i den limegröna massan på lördag!

2 kommentarer:

  1. Go go mr coollime! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!:)Jag kör "alltimelime" på lördag:)
      /SanktaClaes

      Radera