onsdag 14 augusti 2013

Skoj med skor eller?!

Idag(läs ikväll) var jag lite löpmätt så jag ramlade in i garderoben för att leta rätt på ett par inläggssulor, istället....kom ut med några löpskor!,;) Nä, jag har aldrig tyckt att jag har många par löpskor, men det var visst några stycken;-) Dags o rensa upp och välja de som inte håller måttet. Ok vi börjar urvalsprocessen!,,de där vita Saucony har några år på nacken men de har ju sina fördelar, bekväma insprungna erfarenhet från långlopp etc. Nä dom behåller jag. Men de där Adidas Superglide har inte fått många mils förtroende, men....dom har faktiskt varit riktigt bra och studsiga ett par rundor nu. Å där är mina nya favoriter Kinvara, o där de flexibla Nike o där ploppar mina superlätta NB Minimus fram!,,Suck, det här går ju bara inte att välja ut några för pensionering. Det är som att försöka välja ut vilka foton man skall deleta. 
Nu till kärnfrågan, vilka ska ha jag ha på lördagens 10k-kväll?? Lätt! Det blir de med limegrönt i, passar perfekt med tröjan och revärerna på byxorna. 
Jag vill tacka ff a limekulören och att limesmaken gör Chia Fresca bäst!:D
Inga blue suede shoes här inte!

1 kommentar:

  1. Så många skojiga skor på rad :) Tummen upp för snabba snygga Kinvara på lördag!!

    SvaraRadera