söndag 11 augusti 2013

Skriva blogg borde man göra fick jag höra....

....ja, så då är väl lika bra att sätta igång!
Och hur börjar man egentligen??? Ingen aning förutom att jag tänkte slänga ned lite tankar om livet runt mitt aktiva liv. Eller så aktivt som det kan bli med både lugna perioder som mer intensiva episoder av livet.
Okej, vi börjar fr början. Från det att föra träningsdagbok i en gammal almanacka, till att det blev en webdagbok, så blev det en drivkraft och intresse för träning och utveckling.
Det har blivit en del löpning, cykling, skidor och ett o annat dopp i Vansbroån dom senaste 20 åren. (det började med ett inhopp i Midnattsloppet 1988 och en första start i Vätternrundan 1989).
Ofta finns det en del intressanta reflektioner att pränta ned, som kanske även andra kan tycka vara intressant och kul, vad vet jag.
Vi testar och ser vad som händer!
Fortsättning följer snart. Häng med!(den frasen stal jag fr Robban Aschberg, sorry;-)
/Claes



2 kommentarer:

  1. Spännande:) Grattis till premiären/comebacken!!

    SvaraRadera
  2. Tack för första kommentaren!!
    /SanktaClaes

    SvaraRadera